objawy uszkodzonej przepustnicy

Usterki samochodów używanych

Decydując się na zakup samochodu używanego trzeba brać pod uwagę fakt, że samochód może być awaryjny. W końcu swoje kilometry już ma na liczniku, a części pojazdów nie są wieczne i mają prawo ulec awarii. Właściciel koszty naprawy musi pokryć z własnej kieszeni. W nich skład wchodzą: robocizna i części. Największymi hitami na polskim motoryzacyjnym rynku wtórnym są VW Golf IV i VW Passat B5, Opel Astra II, Ford Focus I oraz BMW 3 E46. Wszystkie wymienione pojazdy są często spotykane w ogłoszeniach, komisach, na giełdach. To auta idealne na długie podróże – nawet, jeżeli kupimy auto z długim ...

Więcej »

Czy dealer jest drogi?

Panuje obiegowa opinia, że auto kupowane u dealera jest dużo droższe. Takie wrażenie może rodzić porównanie cen bez uwzględnia „okoliczności łagodzących”. Zadaniem fachowców od motoryzacji nie ma dwóch takich samych samochodów używanych, więc trudno porównywać dwa auta tej samej marki, z tego samego rocznika. Mogą się różnić przebiegiem, sposobem dokonywania napraw, wypadkowością, itp. Zakupując auto używane u dealera płacimy poczucie pewności. Wiemy, że nasze auto nie popsuje się zaraz po odjechaniu spod salonu, że nie tylko ładnie wygląda, ale także...

Więcej »

Kruczki w umowach niemieckich

Od wielu lat wszystkie statystyki popularności aut używanych w Polsce pokazują, że Polacy największe zaufanie mają do samochodów niemieckich. Jeżeli decydują się na sprowadzenie samochodu z zagranicy, to najczęściej z Niemiec. Konsumenci często kuszeni są dobrymi markami samochodów w cenach o wiele niższych niż w Polsce. Zaskoczenie jest bardzo przyjemne, bo w końcu, kto nie marzy o nowym autku za niewielkie pieniądze. Skoro jest okazja, to są także klienci, którzy chcą z niej skorzystać. Decydują się, więc na skorzystanie z atrakcyjnie brzmiących ofert. Zakładają, że skoro sprowadzają auto z Niem...

Więcej »

Kącik architekta - Przeprojektowanie starego obszaru GSP / Dimos Moysiadis i Xaris Tsitsikas

Zawieszenie sprężyste polega na sprężystym połączeniu kół nośnych z kadłubem ciągnika; wydatnie zmniejsza to drgania i uderzenia działające na kadłub ciągnika; ciężar części nieresorowanych jest mniejszy niż w innych systemach zawieszenia. Zawieszenia sprężyste można z kolei podzielić na trzy zasadnicze odmiany: — zawieszenie indywidualne; zwykle teleskopowe na spreżynach śrubowych lub na drążkach skrętnych; każde kolo nośne ma własny element sprężysty, resory piórowe lub sprężyny śrubowe; wadą tych rozwiązań jest skomplikowana budowa i duży ciężar elementów zawieszenia ; — zawieszenie miesz...

Więcej »
http://www.oritrendy.pl 751#dealerzy hyundaia , #ceny paliw orlen warszawa , #sprawdź vin auta , #cenas , #otomoto cena , #stacje lotos polska , #mercedesy używane samochody po windykacji , #auto z salonu , #o ile podrożało oc , #skoda fabia 2015 ceny ,