PIC-712

Ogniwo gąsienicy

Ogniwo gąsienicy o zazębieniu grzebieniowym jest zwykle krótsze niż cięciwa koła podziałowego (zazębienie specjalne). Profile zazębienia grzebieniowego kształtuje się przez graficzny dobór wielkości poszczególnych wymiarów. Zazębienie grzebieniowe stosowane jest najczęściej w razie dużych wymiarów ogniw, z uwagi na łatwość prawidłowego rozmieszczenia grzebieni. W gąsienicy grzebienie mogą być na każdym jej ogniwie lub co dwa ogniwa. Zamiast profilu wgłębionego wykonuje się niekiedy zazębienie z rolkami swobodnie obracającymi sie na osiach zamocowanych w kole ...

Więcej »

Rozczarowania

W sieci pełno jest historii ludzi, którzy padli ofiarą oszustwa przy zakupie samochodu używanego. W ogłoszeniu wyczytali, że auto jest w stanie idealnym, że silnik jest po kapitalnym remoncie, nawet karoseria jest bez rdzy. Oglądając samochód faktycznie odnieśli wrażenie, że wszystko jest w najlepszym porządku, nie mieli żadnych powodów do niepokoju. Została popisana umowa, uregulowano należności. Samochód miał nawet ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny. Wszystko wydawało się idealne. Oferta trafiona w dziesiątkę. Niestety, już po kilku tygodni...

Więcej »

Używane vany

Eksperci motoryzacyjni są zgodni, co do tego, że vany to z założenia samochody rodzinne, ponieważ są duże, pojemne i praktyczne. Używanymi vanami interesuje się coraz więcej osób Kierowcy oczekują, że rodzinny samochód będzie pojemny, ale także, że będzie to auto o niezawodnej zwrotności pomimo załadowania do pełna bagażnika. Zaletami vanów jest wygodne wsiadanie (i wysiadanie) na wyżej umieszczone siedziska. Wygodę podwyższone nadwoziu. Wysoka pozycja za kierownicą i duże okna umożliwiają oglądanie krajobrazu i ułatwiają obserwację sytuacji na drodze.

Zwalczanie białaczki przez zapobieganie uzależnieniu od HLA-C przez dawcę Aktywacja KIR2DS1

Zaletą zawieszenia sztywnego jest prostota budowy; zawieszenia takie stosowane są tylko w ciągnikach wolnobieżnych. Zawieszenie półsprężyste, najczęściej stosowane w rolniczych ciągnikach gąsienicowych; przednia część kadłuba ciągnika opiera się na sztywnych ramach kół nośnych za pośrednictwem elementu sprężystego, tylna część jest przegubowo połączona z tą ramą; kadłub ciągnika może być podparty albo w trzech punktach przegubowo na resorze poprzecznym i na osi kół napędzających (lub w dwóch punktach poza osią kół napędzających), albo w...

Więcej »
751#mercedesy używane samochody po windykacji , #auto z salonu , #o ile podrożało oc , #skoda fabia 2015 ceny , #www otomoto pl samochody osobowe , #volkswagen t roc wymiary , #komis chełmno , #fordy ka , #autoweber otomoto , #salony vw w polsce ,